LEJ EN NATKLUB / FESTLOKALE I

ODENSE CENTRUM

LEJ NATKLUB el. FESTLOKALE  i Odense centrum


CITY LOUNGE ODENSE 

To nye lokaler i lokaler midt i Odense centrum. Vi har plads til 0-250 gæster. Vælg i mellem “selskabslokalet” og “natklubben”. 

Lokalerne ligger tæt på Odense st. og sikrer, at du og dine gæster nemt kan komme til/fra festen.

Lokalerne har professionelt lys og lyd udstyr, sofagrupper, rygerum, gode toilet forhold, dansegulv.

Egen forplejning tilladt. City Lounge Odense kan lejes inkl. vagt, lyd/lys anlæg, personale, slutrengøring og evt. DJ.

Selskabslokalet (3 nederste billeder) kan lejes fra kun 6.990 kr. inkl. oprydning og rengøring. Der er plads til 100 stående eller 60 spisende. 

Har du yderligere spørgsmål eller ønsker at leje lokalet, kan vi kontaktes på booking@citylounge.dk 

BUDGET PAKKEN INKL.:

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Køb drikkevarer i vores bar 
– Evt. vagt

kr. 7.500 (prisen gælder for 0-100 personer)


PREMIUM PAKKEN INKL.:

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– LIVE DJ
– Bemandet garderobe
– Evt. vagt

kr. 18.995 (prisen gælder for 0-100 personer)

BASIS PAKKEN INKL.:

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning

– Rengøring
– Medbring egne drikkevarer
– Evt. vagt

kr. 13.500 (prisen gælder for 0-100 personer)

ALL INCLUSIVE PAKKEN INKL.:

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– LIVE DJ
– Gratis garderobe
– Fri bar i sjusser, øl og vand
– Evt. vagt

kr. 375 pr. person (minimumsbetaling for 40-100 personer afhængigt af venue)

SÆT TEMA PÅ FØDSELSDAGEN – GENNEMFØRTE DEKORATIONER

Vi hjælper gerne med anbefalinger eller forslag til et bredt udvalg af temafester og lignende. Vi har afholdt mange temafester som f.eks. James Bond, neonfest, rave, lyskryds mv. Kontakt vores kundeservice på booking@citylounge.dk for at høre mere.

FÅ EN UFORPLIGTENDE SNAK
OM DINE MULIGHEDER

Vi kan tilbyde alt lige fra den komplette løsning, hvor en af vores samarbejdspartnere leverer alt drikke, underholdning, personale, vagter, klargøring samt rengøring af lokalerne. Eller i kan leje lokalerne og selv forestå drikkevarer som i pakkerne ovenfor. Bemærk der er en merpris, når i selv medbringer drikkevarer som er inkluderet i nogle af pakkerne ovenfor. 

Priserne afhænger naturligvis af arrangementets indhold, men vi kan tilbyde nogle af markedets mest konkurrencedygtige priser og råder jer gennem hele processen fra bookning frem til selve afviklingsdagen.

Du finder information om de forskellige muligheder her på siden, du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice og få råd og vejledning til din/jeres næste fest ganske uforpligtende alle dage mellem kl. 10-20 på telefon 30 20 53 75

Tjek vores partnerside for flere venues eller DJ booking:

www.selfiecircle.dk
www.festogdj.dk

Går du med tanker om at afholde en fest?
Udfyld formularen, så vender vi tilbage til dig.

Kontaktformular

Udfyld formularen for at sende os en e-mail med dine spørgsmål, forespørgsler eller kommentarer.

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.